McQueen voor thuis, Poppy Delevingne voor Vero Moda & meer

Voor bij de koffie: een newsflash met het modenieuws van deze morgen.

Een McQueen voor in huis? Komend najaar presenteert The Rug Company opnieuw een home-collectie gebaseerd op werk van Alexander McQueen. Bijna drie jaar geleden werd de eerste collectie gelanceerd. Dit keer zijn de zeven items (tapijten, wandkleden en kussens) gebaseerd op de folklore spring/summer 2011-collectie van het Britse modehuis en zal later dit jaar te koop zijn. {WWD}

 

Nog een designer-collab: Versus en K-Way. We kondigden hem al aan, maar nu is er dan ook echt beeld van deze mini-collectie van de jongere versie van Versace met het sportlabel. Samen ontwikkelden ze een windjack en een iPad-hoes, ideaal om jezelf én je iPad te beschermen tegen het Hollandsche klimaat. Beide zijn verkrijgbaar bij versace.com. {Fashionista}

Advertisement - Continue Reading Below

 

Don’t change a winning team. Vero Moda heeft wederom Poppy Delevingne gestrikt als gezicht van hun nieuwe campagne. De nieuwe it Brit (voorheen was Alexa Chung het gezicht van Vero Moda) showt de looks voor het najaar in een luxe New Yorkse loft. Bekijk hieronder het campagnefilmpje. {Grazia Daily}