Gucci’s opbrengst voor het goede doel & meer

Gucci haalt met Chime for Change een bedrag op waar je 'u' tegen zegt, French Connection komt met een vernieuwende campagne op de proppen en Jeremy Scott en Adidas Originals sloegen de handen opnieuw ineen.

Meest gelezen

Remember Gucci's Chime for Change-concert, waarbij geld werd ingezameld om meisjes en vrouwen wereldwijd te steunen? Vandaag kwam het heuglijke nieuws binnen dat Frida Giannini en (mede-oprichtster) Beyoncé met dit evenement maar liefst $ 3,9 miljoen (omgerekend bijna € 3 miljoen) hebben opgehaald. Het bedrag zal worden verdeeld onder 84 organisaties op het gebied van onderwijs, gezondheid en gerechtigheid. Chapeau!
 
Zien: het celebrityfeest tijdens het Chime for Change-concert in Londen >
 
Never change a winning team. Jeremy Scott en Adidas Originals hebben wederom de handen ineen geslagen voor een opvallende collectie. Truien met psychedelische prints, schoenen met kattenstaarten en pakken vol gekleurde lelies; ze behoren allemaal tot het repertoire. Zien? Gewoon even surfen naar nicekicks.com >
 
Oliver Peoples en MyTheresa hebben een collectie ontworpen die goud waard is >
 
French Connection gaat flink met de billen bloot in haar nieuwe herfst/wintercampagne. Of nou ja, de modellen dan. Voor het concept From Sketch to Store showen nakende mannequins hoe een ontwerp van de tekentafel verandert in een draagbaar item. Geen ellenlange rondleidingen door fabrieken, maar gewoon in een flits mooie pieces op je beeldscherm. Bekijk het te gekke filmpje hieronder.
 
FRENCH CONNECTION A/W 2013 CAMPAIGN VIDEO

Advertisement - Continue Reading Below