Verwacht niet de zoveelste capsulecollectie van een ijverige ster. Met flops als Lindsay Lohan voor Ungaro en Sarah Jessica Parker voor Halston in gedachten gooit de goedlachse actrice het over een andere boeg. La Diaz kocht zich met een onbekend aantal aandelen in bij PLV Studio Inc., het moederbedrijf van Pour La Victoire.

ACHTER DE SCHERMEN
En als mede-eigenaar heb je net dat beetje meer invloed. Zo zal de actrice niet aantreden als knappe kop voor op de billboards, maar zich tijdens het ontwerpproces bemoeien met het uittekenen van het schoeisel en de tassen. Niet als hoofdontwerper natuurlijk, maar als iemand met jarenlange ervaring met het lopen op stiletto’s en het sjouwen van designertassen. En ook over de marketing en reclame laat de blonde sportieveling haar licht maar wat graag schijnen.

Het eerste klusje in haar nieuwe loopbaan was het bijwonen van de campagneshoot met niemand minder dan fotograaf Terry Richardson en model Jessica Hart. Naar verluidt zal de eerste collectie waar Cameron haar steentje aan bijdraagt pas volgend jaar in de schappen liggen bij zaken als Neiman Marcus, Saks Fifth Avenue en Nordstrom. Er zijn plannen voor verkooppunten in Europa, maar daar moet Cameron nog even voor sparen.

Karl Lagerfeld heeft weer een nieuwe projectje! Lees snel de modeheadlines van de dag >

 
Bekijk alvast het achter-de-schermen-filmpje met Jess Hart en Terry Richardson.

youtubeView full post on Youtube