Suki Waterhouse voor H&M

Doutzen en Sunnery krijgen versterking: Suki Waterhouse neemt de honneurs waar als één van de nieuwe gezichten van de Divided H&M <3 Music-campagne.

Besties met Cara Delevingne, het vermeende nieuwe gezicht van Burberry en de date van Bradley Cooper(!); Suki ‘one to watch’ Waterhouse is het allemaal. Tel daar een garderobe om van te smullen en een fonkelnieuwe klus voor H&M bij op en wij zijn officieel jaloers.

 

Doutzen en Sunnery's kiekjes voor H&M gemist? >

 

I'M WITH THE BAND

De twintigjarige Suki kan haar geluk zelf ook niet op. Ze slingerde uit enthousiasme alvast wat sneak peeks van haar shoot voor H&M het digitale ruim in. De Franse band Hyphen Hyphen maakt ook deel uit van de nieuwe Divided H&M in kwestie, waarin een mix van grunge, straat en felle kleuren in een vrolijke omgeving met vrienden onder elkaar te zien is, volgens de Zweedse modegigant. In onderstaande campagnevideo danst Suki erop los samen met Hyphen Hyphen.

Advertisement - Continue Reading Below

 

Neem een duik in de inspirerende kledingkast van Suki Waterhouse >