Het is dikke mik tussen beautygigant Estée Lauder en kledingkampioen Opening Ceremony. Alle 15.000 beautyconsultants op de winkelvloer zullen van top tot teen in Opening Ceremony gestoken worden. Als tegenprestatie voorzien de goeroe’s van Estée Lauder de modellen die voor Opening Ceremony het plankier van New York Fashion Week bestijgen van een lekkere lik make-up. {WWD}

Forever 21 heeft een nieuw boegbeeld te pakken. Na cool kids Charlotte Free, Cassie Ventura en Sky Ferreira is nu de 21-jarige Atlanta de Cadenet Taylor (dochter van Duran Duran bassist John Taylor en befaamd fotografe Amanda de Cadenet) de nieuwe frontvrouw van het merk. De herfstcollectie zit boordevol lekkere silhouetten, ruiten, denim met geborduurde details, en oversized indianenprints, en grove sweaters. En Atlanta? Die laat in de campagne zien hoe je ál die stukken kunstig met elkaar combineert. {WWD}
 

Pharrell Williams maakt monsterzonnebrillen met sportmerk Moncler. En natuurlijk is hij niet te beroerd om ook op te treden als model voor de campagne. De stijl van de enorme zonnebrillen voor hem en haar zal ergens tussen futuristisch en fifties liggen. De kijkers zullen eind oktober in het schap liggen bij Moncler-boetieken (online & offline) en geselecteerde conceptstores. {Fashionista}

Even bijblijven! Dit waren de heetste nieuwtjes van afgelopen week >