Mode-update: CK voor het goede doel, Macklemore & Lewis-documentaire en humorloze Hedi

Het is nog vroeg, maar de ratel in modeland staat nooit stil. De laatste nieuwtjes op een rij.

Moralistische mode. Supermodel Christy Turlington en Calvin Klein slaan de handen ineen om meer aandacht te vestigen op Christy’s non-profit organisatie Every Mother Counts. Via print-, social media- en onlinecampagnes willen de twee iconen mensen meer bewust maken van het welzijn van meisjes en vrouwen wereldwijd. {WWD}

 

Macklemore is more. Jeansmerk Buffalo David Button heeft hip-hopduo Macklemore & Ryan Lewis gestrikt als eerste deelnemer van hun nieuwste marketingproject Blank Check Series. In deze serie volgt het label artiesten met als doel natuurlijk hun jeans aan te prijzen bij fans. Aan Macklemore & Lewis om af te trappen met een documentaire waarin de internationale tour van het duo werd vastgelegd. We want Macklemore! {WWD}

Advertisement - Continue Reading Below

 

Humorloze Hedi. Hedi Slimane is not amused ten aanzien van het Franse warenhuis Colette. Het creatieve meesterbrein achter Saint Laurent Paris klaagt het warenhuis aan vanwege de verkoop van T-shirts met de tekst: ‘Ain’t Laurent Without Yves’. {WWD}

 

Heet nieuws: zijn Brad en Angelina stiekem getrouwd? >