De Estée Lauder-verkopers worden door Opening Ceremony in een nieuw designerjasje gestoken. De modische creatievelingen van het Amerikaanse label kropen achter de tekentafel voor het luxe beautyhuis en ontwierp daar drie heren- en drie damesoutfits.

    
IK KIES JOU
Estée Lauders keuze voor de designeroutfits van Opening Ceremony is heel voor de hand liggend. ‘Opening Ceremony is een designlabel met een trendy, cool karakter,’ zei Richard Ferretti, Senior Vice President en Global Creative Director bij Estée Lauder, in de officiële aankondiging. Hij vervolgt: ‘Het is meer dan alleen een modemerk. Carol Lim en Humberto Leon (de oprichters van Opening Ceremony, red.) zijn designcuratoren en tevens jarenlange fans en verzamelaars van onze vintage poederdozen.’

    
Daar zit een luchtje aan: Estée Lauder brengt parfum Modern Muse uit >

    
VANDAAG IS BLAUW
Donkerblauw voert de boventoon in de veertien items tellende collectie. Opening Ceremony ontwierp onder andere een jurk met plooien en korte mouwen, een bloes met peplum, een strakke broek en een plooirok op knielengte. Vanaf deze maand verschijnen alle 15.000 beautyconsultants van Estée Lauder op de winkelvloer van top tot teen in Opening Ceremony. En helaasch; de ontwerpen zullen niet te koop zijn in de winkel.

    
De redactie kiest voor Estée Lauder-mascara >