P’trique’s nieuwe baan

Designerwebshop The Outnet is een gloednieuwe videocampagne gestart en drie keer raden welke knapperd de hoofdrol kreeg? Hashtag duh!

Meest gelezen

P’trique is back! De bebaarde fashionista, die we natuurlijk allemaal nog kennen van de viral videoserie Sh*t Fashion Girls Say, schittert samen met Leandra Medine van het blog The Man Repeller in de nieuwe video genaamd #insideTHEOUTNET. P’trique wordt hierin door moederlief aan het werk gezet om zijn gemaakte shopschulden bij The Outnet terug te kunnen betalen. En ja, dat zorgt wederom voor redelijk hysterisch kijkvoer.

Advertisement - Continue Reading Below

 

Ook Maybelline New York charterde P’trique al eens voor een videocampagne >

 

TOTES AMAZE
De campagne kwam eigenlijk spontaan tot stand, legt Stephanie Phair, managing director e-commerce uit. ‘It was really just an internal video for a company presentation. But it was so hilarious that we thought, why don’t we leverage this and give people a little bit of an inside [look] into our business?’ Officieel wordt de video pas morgen op LinkedIn en theoutnet.com gelanceerd, maar wij wisten hem al te pakken te krijgen. En weet je wat? Doen we er toch ook nog even Sh*t Fashion Girls Say bij? Wat nou druilerige maandagochtend. Hashtag cyber high-five!

Meest gelezen

 

#insideTHEOUTNET

 

 

Sh*t Fashion Girls Say