Kijkvoer: nieuwe designerfilmpjes

Lekker op de maandagmiddag, de Bollywood-video van e-tailer Farfetch en de nieuwe campagne slash korte film van Jean Paul Gaultiers klassiekers Classique en Le Male. 

Meest gelezen

Om de winnaar van de jaarlijkse Superstore-verkiezing te feliciteren heeft Farfetch een kek filmpje gemaakt. Jean Paul Gaultier besloot zijn twee iconische parfums te eren met On The Docks, een prachtige en vrij theatrale rolprent met onze eigen Rianne ten Haken.

 

DISHOOM!

De Superstore-verkiezing werd dit jaar gewonnen door cutting edge lifestyle boetiek Le Mill, in (ja heus) Bombay. Als ode aan de rijke Indiase cultuur heeft Farfetch Bollywood-video Dishoom! opgenomen, compleet met crime-fighting helden en heldinnen, kwade vijanden, karate-kicks en killer outfits. Die laatste scoor je vervolgens weer bij Farfetch, de slimmerds. Check het hilarische filmpje hieronder!

Advertisement - Continue Reading Below

 

ON THE DOCKS

Chanel deed het, Guerlain deed het en nu doet Jean Paul Gaultier het ook. En hoe. De cinematografische reclamespot van de hand van Johnny Green is een plaatje. 'I prefer to seduce', aldus model Jarrod Scott in de rol van matroos. Snappen we, als Rianne ten Haken in nietsverhullend korset tegenover je staat. Zucht...

 

Ook prachtig: Chanel's rolprent Public Garden

 

FARFETCH PRESENTS: DISHOOM!

Meest gelezen

 

ON THE DOCKS BY JEAN PAUL GAULTIER