Jimmy Choo houdt Nicole Kidman als campagnemodel. Voor de nieuwste cruise collectie 2014-campagne tovert het designerlabel de actrice om tot jaren zestig-icoon Brigitte Bardot. En Nicole lijkt verdacht veel op Brigitte! Zien? Even scrollen. Het making off-filmpje staat onderaan het artikel. {ELLE US
       
Jinglebells! Ebay doet het met CFDA voor kerst. Online verkoopsite Ebay en the Council of Fashion Designers of America werken samen aan de tweede editie van de kerstsamenwerking Holiday Collective. De twee partijen hebben samen vijf designers geritseld, waaronder Rachel Zoe, om een limited edition wearable tech­-armband te ontwerpen. De armband heeft een oplader voor de iPhone en kan data overzetten op andere apparaten. Perfect voor onder de kerstboom, lijkt ons zo. De opbrengst gaat naar het fonds van het CFDA. {WWD}     
        

Dit wil je zien: de heetste en grappigste celeb snapshots van de dag >

    
Starbucks is niet vies van een samenwerking op zijn tijd. Na een één-tweetje met onder andere Rodarte, Alexander Wang en Charlotte Ronson, is het nu de beurt aan designerlabel Alice Olivia. Stacey Bendet, de ontwerper van het merk, heeft twee limited editon-ontwerpen gemaakt voor de koffiegigant; een Barista-beer en een keramische koffiebeker. Vanaf vrijdag zijn de items online verkrijgbaar via starbucksstores.com. {WWD}

   
Jimmy Choo X Nicole Kidman als Brigitte Bardot: 

youtubeView full post on Youtube