Dat zit zo: H&M maakte twee verschillende commercials voor David Beckhams Bodywear at H&M. Natuurlijk met David zelf in de hoofdrol. De commercials heten #Covered en #Uncovered en één van de twee komt op 2 februari, aan het einde van de Amerikaanse Super Bowl, op tv. Welke van de twee, dat bepaalt de kijker. Die kan vanaf 1 februari op hm.com stemmen op een van de twee namen. Drie keer raden welke onze stem krijgt.
  
Zien: H&M's zomercampagne 2014 >
  
2D WORDT 3D
Of het nou aan Beckhams lijf zit of niet, zijn bodywear komt in beeld. En door met je afstandsbediening op de artikelen te klikken, haal je het in huis. Wijntje in de rechterhand, zapper in de linker en kopen maar, die slips, boxers, tank tops en T-shirts voor manlief.
  
Kun je niet wachten op de grote primeur op 2 februari? De making-of belooft spanning en sensatie. (Logisch, met Nicolas Winding Refn van Drive en Only God forgives als regisseur.)
  
Om te stemmen op één van de commercials, heb je dus alleen internet nodig. Om Beckhams boxers van achter de buis in te slaan, moet je wel een Samsung Smart TV hebben. En koffie, want de Super Bowl is voor ons in Nederland natuurlijk ’s nachts.
  
Bekijk de eerdere commercial van David Beckham voor H&M >
 

DAVID BECKHAM FOR H&M - BEHIND THE SCENES OF THE CAMPAIGN FILM 

youtubeView full post on Youtube