Gucci verovert de wereld met Spotify

Goed nieuws bereikte vandaag onze oren: Gucci lanceert korte film The Fringe en viert dit met ’s werelds meest geliefde vrouwelijk dj’s en een eigen Spotify-kanaal.

Meest gelezen

Men neme Gucci’s signature Bamboo bag, een filmcamera, internationale vrouwelijke dj’s en een Spotify-account en je krijgt: een heuse multimediale campagne Frida Giannini-stijl.

THE FRINGE MOVEMENT
Een korte uitleg: ter ere van de short film The Fringe, die Gucci vorige week lanceerde over de spring/summer it-bag Bamboo fringe, trok het modehuis een stel muzikale beauties aan hun koptelefoon om het partijtje mee te vieren. De too cool for school dames, waaronder Pixie Geldof, Harley Viera-Newton en The Misshapes’ Leigh Lezark, gingen voor de social media-campagne ieder op hun eigen manier in hun eigen stad met de Bamboo fringe bag op de foto.

Advertisement - Continue Reading Below

GUCCI ? SPOTIFY
Natuurlijk vroeg Gucci’s Frida Giannini – muziekliefhebster pur sang, met een vinylcollectie van ruim 8000 platen – de professionele dj’s onder de dames meteen even hun favoriete tracklist samen te stellen om deze in Gucci’s hagelnieuwe Spotify-kanaal op te nemen. Bekijk hieronder snel The Fringe en check Gucci’s Spotify-hub voor de zes exclusieve tracklists. Je eigen Bamboo fringe bag scoor je via gucci.com.

Meest gelezen

Gespot: Cate Blanchett met Gucci Bamboo-shopper >