Ja. Fotograaf Tommy Ton – geestelijk vader van de prachtige site – plaatste eergisteren het logo van Jak & Jil op Instagram, met de mysterieuze ondertitel ‘2005 – 2014’. De reacties liepen uiteen van heel veel ‘Nooooooooo!’s’, tot ‘Not sure whether to like this or pour out a box of Oreos’, tot het positiever gestemde: ‘New beginnings are exciting! Don’t forget to hold on to the good!’

En dat nieuwe begin, dat dient zich al direct aan. Vlak na de Jak & Jil-foto slingerde Ton nog een mysterieuze foto (met verkeersbord en iets wat lijkt op een model) op het medium met de woorden ‘Coming soon: tommyton.com’. Aldaar gebeurt er nog niet heel veel, behalve een wisselende achtergrond van fullscreen-foto’s, maar we hopen – gokken – dat daar binnenkort meer moois is te vinden.

Niks getreurd, dus. Of nouja, bijna niks – Jak & Jil was natuurlijk prachtig en het opentrekken van een box Oreo’s waard.

Zien: het nieuwe tijdschrift met alleen maar foto's >