Schoenenmerk Stuart Weitzman weet wel hoe het ’t publiek moet laten reikhalzen naar zijn reclames. Voor eerdere campagnes schakelde het al Kate Moss en Mario Testino in. Daarna kwam het merk met het geinige concept van reclamefilms, door verschillende bekende namen te regisseren. James Franco schoof al achter de lens en nu dus dochter van modemogul Carine, Julia Restoin Roitfeld.

Julia Restoin Roitfeld: ‘Ik was al eens creative director geweest, maar ik had nog nooit met bewegende beelden gewerkt. Ik was heel bang en wist niet waar te beginnen.’ Uiteindelijk begon ze ergens in de Hamptons, zo rond de jaren zestig. ‘Ik hou van de jaren zestig en haal er altijd inspiratie uit. Ik wilde dat de setting – de Hamptons – tijdloos aanvoelde, waardoor het elke tijd had kunnen zijn: de jaren negentig, de jaren zestig, of 2014.’

Afijn, genoeg geklets. Poppy Delevingne heeft de hoofdrol, net als Dylan Penn (dochter van Sean Penn), de benen zijn jaloersmakend lang, Lana Del Rey zingt op de achtergrond Ride, en voor de rest: oordeelt u vooral zelf, hieronder.

youtubeView full post on Youtube

En Julia Restoin Roitfeld zelf over haar regiedebuut...