Dit was hét nieuws van de week

Hét nieuws waarmee we naar bed gingen en weer opstonden, waarover we maar door bleven ratelen en waarmee we het liefst volgende week weer opnieuw zouden beginnen.

Natuurlijk hebben we het over Chanel. Van een peperdure oneetbare snoepketting van het designermerk, gedragen door ELLE-favoriet Alexa Chung, tot aan de verdomd knappe video van Gisele Bündchen en Michiel Huisman.

Het heetste nieuws van Chanel op een rij (in willekeurige volgorde).

> Chanel-alert! De video die je gezien wil hebben
Deze Chanel N°5-campagne met Gisele Bündchen en 'onze' Michiel Huisman is er een om in te lijsten. Van de teaser van de video werden we al helemaal wild. Laat staan toen we de video in z’n geheel konden bekijken.

Advertisement - Continue Reading Below

> Video: Michiel en Gisele als stel voor Chanel
En toen kregen we deze campagnevideo dan eindelijk te zien. Wauw. Het verhaal: een sterke vrouw (gespeeld door Gisele), die alles wil hebben (carrière en gezin), maar wanneer haar huwelijk in gevaar dreigt te raken, ze toch voor de liefde kiest. En Michiel speelt dat liefje.

> Wordt dit een Chanel-hit die je ook bij de snoepwinkel kunt kopen?
Alexa Chung draagt een onverwacht it-item: de snoepketting. Alleen is-ie niet eetbaar én hangt er een prijskaartje aan van 600 euro ipv 50 cent. De vraag is nu: gaat Chanel ons komend seizoen verliefd laten worden op de snoepketting?

Meest gelezen

> Karl Lagerfeld geeft niets om de kritiek op zijn ‘feministische’ Chanel-show
Mr. Karl wist drie weken geleden de headlines weer te halen met zijn show op Parijs Fashion Week. Het was een heus pro-feministisch protest, waarbij Gisele, Cara, Gigi en Kendall het plankier over gingen met borden met oa 'Boys should be pregnant too'. En daarop kwam (natuurlijk weer) veel kritiek. Of de designer het ook maar íets kan schelen? Nah.

Ondertussen: de hele collectie van Alexander Wang X H&M is hier >