Nicki Minaj is het gezicht van Roberto Cavalli s/s 2015

Een verrassende keuze van het modehuis.

Meest gelezen

Als een Egyptische sfinx, compleet met Cleopatra style pruik blikt Nicki Minaj mysterieus de camera in. De enige opschmuck een flinke, zwarte winged eyeliner. Bevallig vouwt ze zich over de rotsen voor de lens van fotograaf Franceso Carrozzini. Maar o, wat een verrassende keuze van het Italiaanse modehuis om voor de zomercampagne van 2015 voor de toch niet bepaald kuise popster te gaan. Normaal zijn we regenboogpruiken, cheeky poses en fluorescerende pakjes gewend van de piepkleine popster, maar Roberto Cavalli had daar andere ideeën over. Nicki Minaj is de belichaming van 'the exuberant and modern femininity of the Cavalli woman', aldus de designer.

Advertisement - Continue Reading Below

Voor de ontwerper is zijn keuze voor Nicki Minaj een pleidooi voor de terugkeer van de vrouwelijke rondingen. We zijn gewend geraakt aan kleding waarmee we ons figuur kunnen verhullen, meent hij. 'I wanted a sensual woman who is aware of her body, who is not afraid to show her curves.' Moge duidelijk zijn dat Nicki geen enkel probleem heeft met het tonen van haar bootie en meer.

Meest gelezen

 

 

 

 

 

 
Zelfde soort pruik maar dan anders? Check de campagne van Naomi Campbell voor Agent Provocateur >