Onthoud dit gezicht; Florrie is er one to watch

H&M heeft een nieuw boegbeeld en Karl Lagerfeld is al fan.

Meest gelezen

Florrie is haar naam. Zangeres, drummer(!) en model van beroep, in haar vrije tijd te spotten op de eerste rij bij Chanel. Inderdaad, Karl Lagerfeld is al fan. Maar H&M wist haar – heel slim – binnen te hengelen als gezicht van de hagelnieuwe Divided H&M Loves Music-campagne.
H&M gaf haar de titel UK’s meest belovende nieuwe artiest en niet alleen vanwege haar muzikale skills. Florrie heeft smaak. Én een knap koppie. Waarvan akte in onderstaande lookbookbeelden. Aan H&M de eer deze poppy nieuwe song en video van Florrie te lanceren. Zelf zijn we stiekem een groter dan van onderstaande track; Little White Lies.

Advertisement - Continue Reading Below

De Divided-collectie in kwestie is vanaf 22 januari online en in H&M-winkels verkrijgbaar.

Meest gelezen

 

 

 

Ook deze celebs met smaak moet je in de gaten houden in 2015 >

Man candy! Kit Harington is het stomend hete gezicht voor de nieuwste schoenencampagne van Jimmy Choo >

Modellenveteranen poseren met hun dochters voor Lanvin >