Mijn 6 grootste ergernissen tijdens online shoppen

Wie heeft het KIALA-systeem ooit bedacht?!

Goed, wereldproblemen zijn het niet, dat geef ik ruiterlijk toe, maar ergerlijk zijn ze wel: onderstaande sad, sad situations die me allemaal zijn overkomen tijdens het online shoppen.

1. Een onduidelijke status
Kan me flink op de kast jagen. 'Submitted in transportation centre.' En dat dat er dan anderhalve week blijft staan, waardoor je totaal in het duisternis tast en niet meer weet waar je aan toe bent. Ik heb een keer gebeld (iets waar ik niet heel trots op ben), en toen werd ik verwezen naar het antwoord in de FAQ-sectie. Ja, maar ook DIE geeft een vaag antwoord! Niemand wist uiteindelijk iets, dus ik had een nerveuze week.

Advertisement - Continue Reading Below

 

2. Buren die nóóít thuis zijn
Behalve die ene keer toen ik niet thuis was en ze mijn pakketje aannamen, dat een week later nog steeds ergens in de gang van de buuf lag.

3. Een laffe koerier
Die op een briefje op de deurmat zei dat hij tevergeefs had aangebeld, maar dat kon niet, want ik zat op dat moment letterlijk op de bank niks anders te doen dan te wachten op dat pakketje en ik had níks gehoord.

Meest gelezen

 

4. Retouren die verdwijnen
Wanneer wordt er een keer een documentaire gemaakt over, pak 'm beet, een Topshop-pakket dat héél zeker weten goed is geretourneerd maar (volgens Topshop) nooit is binnengekomen? Want tot op de dag van vandaag vraag ik me af wie er dán wel op die te krappe schoenen rondloopt en ik weet zeker dat er hele volkeren zijn die zich afvragen wat er met hun retour is gebeurd.

 

5. Alle pakketten die naar KIALA-punten moeten
WAAROM BESTAAN DIE NOG? EN WAAROM LIGGEN KIALA-PUNTEN ALTIJD AAN DE RAND VAN DE STAD?

 

6. Kortingscodes die je in de steek laten
Doei 50% korting. Je leek inderdaad te mooi om waar te zijn.

 

8 dingen die we allemaal doen zonder het te zeggen >

9 dingen die iedere twintiger een keer gedaan moet hebben >