> Chanel en het befaamde Ritz in Parijs gaan samenwerken! Aan het einde van dit jaar lanceert 'CHANEL au Ritz Paris'; een beautywalhalla waar je de fijnste smeersels van de skincare-lijn van Chanel vindt. En zo komt het een beetje full circle daar in Parijs, want Coco Chanel woonde 34 jaar in het Ritz. Ga dat ticket dus maar alvast boeken.

> Louis Vuitton uitgeroepen tot 'Most Valuable Luxury Brand' ter wereld. Het label is een schamele $24.7 miljard(!) waard, maar wordt ook nog eens bij de consument heel hoog ingeschat, zo laten het media/communicatie-bedrijf Millward Brown en de advertising-groep WPP weten. Voor hun onderzoek doken ze in allerlei facetten van luxe bedrijven als Hermès, Prada, Rolex en Louis Vuitton. De bedrijfswinsten, de aannemelijke toekomstige winsten en kwalitatieve factoren zoals zinvolheid, onderscheidend vermogen en de houding van de consument ten opzichte van hun aankopen werden daarbij onder de loep genomen, en Vuitton kwam uiteindelijk als beste uit de bus.

Ook interessant: niet de luxe (mode)sector, maar de technologiesector is momenteel de snelst groeiende branche. Wie daarin dan op de eerste plaats prijkt? Inkoppertje: Apple.

> Als gezellige afsluiter van deze mode-update: Pharrell. De alleskunner schnabbelt namelijk nog even gezellig door en lanceert deze zomer zijn eigen Happy Socks, in samenwerking met zijn beroemde Billionaire Boys Club-lijn. Naast sokken zitten er ook onderbroeken in de collectie, en die zien er zo uit:

Human leg, Bed, Textile, Bedding, Bedroom, Linens, Bed sheet, Knee, Calf, Bed frame,

NET BINNEN: een preview van de Topshop-kleding van Kendall en Kylie Jenner! >