Droombaan in de aanbieding! Ben jij wie ELLE zoekt?

Lééf jij voor mode, tijdschriften, sieraden, beauty, af en toe een sappige roddel en al wat het leven aangenaam maakt? Ben je gezegend met smaak en heb je een scherp oog voor de heetste nieuwtjes en must-haves? Een sucker voor social media? Snel en slim met zowel strijkijzer als (iPhone)camera? En op zoek naar een baan? Hop, waar wacht je nog op? Neerlands leukste modeblad zoekt een shopping editor!

Meest gelezen

Hearst Magazines NL is voor haar titel ELLE op zoek naar een zelfstandig, origineel en creatief modetalent dat het team komt ondersteunen. ELLE informeert, adviseert én amuseert, want we nemen mode en onszelf niet té serieus.

De junior shopping editor die wij zoeken, werkt samen met het huidige modeteam, denkt 360º graden (van print via social media naar online en alles wat daarbij komt kijken), is creatief, weet het overzicht goed te behouden (en te creëren), heeft een groot hart voor mode en heeft bovendien een breed referentiekader.

Advertisement - Continue Reading Below

Wat verwachten we van je?
> Dat je originele en inspirerende modeshoppings maakt voor zowel ELLE als ELLE.nl.
> Samen met collega’s hou je ELLE’s socialmediakanalen bij…
> … en kom je met nieuwe ideeën zodat jouw ELLE altijd up-to-date is. Wat heet: voorloopt.
> Je onderhoudt de communicatie met nationale en internationale PR-contacten.
> Je drukt op een positieve manier een stempel op ELLE met je persoonlijkheid en innovatieve ideeën.
> Kunnen werken met Wordpress en bewerkingsprogramma’s is een pré.
> En veel, veel meer…

Meest gelezen

Dat is hard werken. Dat doen wij ook. Daarom zoeken wij een bruisend, zelfstandig en stressbestendig persoon die bereid is bergen te verzetten, een aansluitende, creatieve opleiding in de mode heeft gevolgd, of aantoonbare ervaring heeft, en niet van 9 tot 5 denkt.

Wat moet je daarvoor doen?
Alle vereisten afgevinkt? Let the games begin! Onze zoektocht bestaat uit twee delen:

A) Het eerste deel houden we niet voor onszelf; iedereen mag meekijken. Hou ELLE.nl vanaf 15 OKTOBER 2015 in de gaten, want vanaf die dag zetten we iedere dag een opdracht online: 5 dagen, 5 opdrachten. Deze opdrachten voer je (het liefst allemaal) uit door een foto of filmpje (net wat er gevraagd wordt) op je eigen social media kanalen te plaatsen met de hashtag #makemeanELLEditor. De opdrachten mogen tot en met 1 november 2015 worden gepost.  

B) Daarnaast vragen we je voor zondag 1 november een korte motivatiebrief, CV en een shopping van 2 pagina’s gebaseerd op het nieuwe modeseizoen te mailen naar fashion.production@hearst.nl.

NB: Mocht je om begrijpelijke redenen geen deel kunnen of willen nemen aan onderdeel A van dit proces: geen nood, daar rekenen we niemand op af! Verklaar het alleen even in je motivatiebrief.

Op 15 OKTOBER is zoals gezegd de briefing voor de eerste opdracht te zien op ELLE.nl. Succes!

ELLE wordt uitgegeven door Hearst Magazines Nederland. De uitgeverij huist in hartje Amsterdam. Onze cultuur is dynamisch en slagvaardig. De medewerkers van Hearst Magazines Netherlands worden aangesproken op hun zelfstandigheid en op hun creativiteit waardoor de activiteiten altijd vernieuwend en van een kwalitatief hoog niveau zijn.