Deze babes springen in de bres voor Michael Kors’ Watch Hunger Stop-campagne

World Food Day staat weer voor de deur (vrijdag 16 oktober) en dat betekent dat designer Michael Kors, die zich hier, samen met het Verenigde Naties’ World Food Programme (WFP), al seizoenenlang voor inzet met zijn goede doel Watch Hunger Stop, opnieuw in actie komt in de strijd tegen honger wereldwijd.

Meest gelezen

Tot op heden heeft Kors met Watch Hunger Stop het World Food Programme al geholpen om meer dan tien miljoen maaltijden uit te delen aan mensen in nood. En hij is vastberaden daar nog heel wat maaltijden aan toe te voegen.

Zijn wapen is ook dit jaar de lancering van een nieuw limited edition horloge (het centerpiece van Watch Hunger Stop, want voor ieder verkocht klokje krijgen 100 kinderen in hongersnood een voedzame maaltijd aangeboden). De Bradshaw 100 is de naam van het nieuwe horloge, en goede vriendin Kate Hudson staat ermee model in de speciale campagne.

Advertisement - Continue Reading Below

De Bradshaw 100 (die in twee versies komt) is voor € 299 verkrijgbaar bij Michael Kors-winkels wereldwijd en online via michaelkors.com.

BABES IN DE BRES
Maar er is meer. Dit jaar lanceert Team Kors een eigen microsite waar supporters van de actie een digitaal T-shirt kunnen ontwerpen en aanschaffen met een persoonlijke boodschap die de campagne ondersteunt. Knapperds Lily Aldridge, Liu Wen en Candice Swanepoel poseerden gewillig om deze 2015-editie van Michael Kors’ speciale T-shirt voor Watch Hunger Stop - dat per stuk garant staat voor 50 maaltijden - te promoten. Bekijk de video hieronder:

Meest gelezen