De meest exclusieve modecampagne ooit!

24 uur met Burberry en Mario Testino

Burberry wist als een van de eerste modehuizen dat technologie de toekomst van mode is. In 2012 opende het huis zijn flagship store in Londen met een enorm digitaal scherm als centrum. Wanneer er een kledingstuk wordt verplaatst, bijvoorbeeld van kledingrek naar paskamer, is op dit scherm direct toepasselijk beeld, zoals recent campagnemateriaal of catwalkbeeld, te zien. Tijdens de Londen fashion week in 2014 introduceerde Burberry samen met Twitter de koopknop, waardoor je direct informatie over de geshowde producten kreeg en deze kon aanschaffen.

Advertisement - Continue Reading Below

Het nieuwtje? Er gaat vandaag iets spannends gebeuren. Om klokslag vijf uur (London time) is op Snapchat de samenwerking tussen Burberry en Maria Testino te bekijken. Mario Testino kondigde dit zelf aan op zijn Instagramaccount.

 

 

24 uur lang zal deze exclusieve campagne op Snapchat te zien zijn. Mocht je de app nog niet hebben, dan wordt het nu tijd.

 

Meer mode? Dit zijn de vijf stijlquotes van Oscar de la Renta die iedere vrouw kan toepassen.