Alsof Diesel in je telefoon heeft zitten gluren en jouw onlinegedrag heeft geanalyseerd; zo kun je Diesels s/s 2016 campagne het best omschrijven. Voor de s/s 2016 campagne van Diesel worden onze werelden, online en digitaal, samengevoegd en geeft Diesel commentaar op onze online cultuur, het gedrag en de hashtags en emoji’s waarin we denken en communiceren. Artistic director Nicola Formichetti zegt hierover: ‘Digitaal is nu reëler dan de werkelijkheid. Emojis zijn de nieuwe Esperanto, een universele taal die begrepen wordt door miljoenen.’

EMOJI'S
Geïnspireerd door de humoristische manier waarop emojis real-life scenario's beschrijven, gebruikt Diesel zijn eigen emoji alfabet. Voor de campagne werkte Diesel samen met het regisseurs- en fotografieduo Santiago & Mauricio. Nicola Formichetti verklaart: ‘We werkten met Santiago & Mauricio  om leuke, instant videoclips te maken voor de traditionele reclame beelden. Het was erg belangrijk om de taal van vandaag spreken omdat telefoons en computers de tools zijn die ons verbinden.’

Product, Sleeve, Collar, Shoulder, Denim, Style, Pocket, Street fashion, Fashion, Fashion model,


Fluid model Stav Strashko

CAMPAGNE
De campagne bestaat uit de zanger en acteur Joe Jonas; actrice, zangeres en ontwerper Kiko Mizuhara en de groep van Jonas: DNCE. De cast van modellen bestaat uit Diesel familie Sara Cummings en Sang Woo Kim; hunk Trevor Signorino en fluid model Stav Strashko.

Cyber flirten, selfies verzenden, online winkelen en swipen op Tindr, alles komt aan bod. Blokkeer je een gebruiker op Grindr? Diesel popt op en adviseert je om een nieuwe relatie te starten... met je Diesel underwear.
De bewegende intimates campagne zal te zien zijn op de belangrijkste porno sites in de wereld; PornHub en YouPorn.

youtubeView full post on Youtube