Altijd al je eigen modecampagne willen maken?

​En het metershoog op een billboard terug zien? Dat kan.

Tof nieuws uit Londen vandaag; voor de nieuwe herfst/winter 2016-campagne nodigt Pepe Jeans jou uit plaats te nemen in de stoel van creative director.

Hoe het werkt? Ga naar pepejeans.com waar de nieuwe collectie vol eclectische items plus een model voor je klaar staan om te beginnen. Mix en mash erop los en maak je eigen campagne. Hoe leuk is dat? Kan nog leuker. Voor wie apetrots is op zijn/haar eigen makelij: deel het via de webapplicatie en misschien staat jouw werk straks op een billboard in Londen. Pepe Jeans kiest uit alle deelnemers een winnaar.

Advertisement - Continue Reading Below

Waar wacht je nog op? Go >

Beetje inspiratie nodig? Bekijk hieronder snel de Mix It Up-campagnefilm met modellen Georgia May Jagger en Jordan Barret. De twee knapperds busten moves op een mash-up van verschillende muziekstijlen – helemaal in het thema van de campagne.