Als de meest-gevolgde persoon op Instagram ooit (hallo, 104 miljoen volgers!) doen merken een – spreekwoordelijke – moord voor uithangborden als Selena Gomez. Het New Yorkse label Coach is de gelukkige die de zangeres slash actrice binnen heeft weten te hengelen, als nieuw gezicht van het merk.

Via Instagram laat ze weten:

'Being able to create is my favorite thing in the whole world. I'm so excited to be a part of the vision and family @coach AND I get the honor to design with @stuartvevers -ahhhhhh'

instagramView full post on Instagram

Nogal 'excited' dus. Wat Gomez precies gaat doen als brand ambassador voor Coach? Vanaf het najaar van 2017 zal de knappe brunette als model te zien zijn in de campagnes van Coach, zowel print als social media, en zal ze zich inzetten voor de Coach Foundation's Step Up – een organisatie gewijd aan het helpen van meisjes in achtergestelde gemeenschappen.

Coach Girl

Daarnaast zal ze samen met Coach's creative director Stuart Vevers een item ontwerpen voor fall 2017. Geen volledige collectie dus, zoals eerder werd beweerd door Page Six.

'The woman I design for is authentic, honest and possesses a romantic charm mixed with a cool, confident attitude,' aldus Vevers in een officieel statament. 'Selena embodies all of these qualities perfectly–but the fact that she has always loved Coach, and believed so strongly in our philanthropic mission, made her a true Coach Girl.'

Sinds Stuart Vevers aan het creatieve roer van Coach staat, boert het voormalig accessoirelabel goe-hoed! >