Een kat in het nauw maakt rare sprongen. In een poging zijn label een opfrisbeurt te geven heeft Emanuel een vrijwel onbekende ontwerper gestrikt - Estrella Archs anyone?- en een misschien iets te bekende artistiek adviseur: Lindsay Lohan.


Als we La Lohan mogen geloven omdat ze Ungaro een jonger gezicht geeft. Met een rauwer moderandje. Toch is het maar de vraag in hoeverre het Ungaro daadwerkelijk om Lohan’s briljante inzichten te doen is.


In juli nam de modehuis afscheid van Esteban Cortazar wegens ‘verschillen in inzicht over marketingstrategie.’ Lees: met Cortazar aan het creatieve roer stond Ungaro nou niet bepaald in het middelpunt van de (media)belangstelling.


Mounir Moufarrige, Ungaro’s ceo, fantaseert in elk geval al over het beeld van Leslo en Archs, die arm en arm een diepe buiging maken na de modeshow. En vooral over hoe dat beeld in kranten en op websites over de hele wereld te zien zal zijn. En de (positieve?) aandacht die dat zal geneneren


‘Het zou kunnen werken. Alle aandacht is mooi meegenomen,‘ vertelt hij aan WWD. ’Ik denk dat de hoeveelheid lawaai rond Lindsay enorm zal zijn.


Het resultaat van deze opmerkelijke samenwerking wordt 4 oktober getoond in Parijs. De foto's bereiken je vast nog wel.