Eerder vandaag meldden we onderstaand:

------------------

11 maart 2010 14:54

Roberto Cavalli ruziet met twee andere modehuizen. Hun gedeelde droom: Cheryl Cole in de najaarscampagne.

Pech in de liefde, geluk in het spel… Cheryl Cole bewijst het maar weer. Niet één, niet twee, nee: drie (!) modehuizen staan te popelen om de zangeres in hun najaarscampagne te stoppen. En natúúrlijk zijn ze bereid daar grof geld voor neer te leggen. The heat is on…

Roberto Cavalli is vastbesloten: Cheryl moet Kate Moss dit najaar opvolgen. Hij probeerde z’n concurrentie af te doen met een bod van ruim € 1,2 miljoen. Maar de twee andere, nog onbekende, merken laten zich niet zomaar afschepen. Beide bedrijven deden een bod van € 2 miljoen.

Wist je al dat Cheryl Cole is verkozen tot meest fotogenieke dame? >

‘Cheryl is een groots icoon. Ze is de Victoria Beckham van deze generatie,’ aldus een reclame-expert in The Mirror. ‘Ze combineert schoonheid, klasse en elegantie met warmte en persoonlijkheid.’

Het blijft nog even spannend in welke campagne we Miss Cole zien dit najaar, en voor welk bedrag.

----------------------

Tot we zojuist 'n officieel bericht ontvingen van huize Cavalli zelf als reactie op de geruchten. Of liever: een 'official denial', zoals de e-mail kopt.

'[...]The House of Roberto Cavalli heeft Ms. Cheryl Cole nimmer benaderd, danwel een bedrag aangeboden voor de verschijning in haar advertentiecampagnes.'

Toch jammer; wij hadden het geld al voor haar uitgegeven.

Dit wordt ongetwijfeld vervolgd...