Tom Ford eyewear 2010

Zwarte raven, een bloederige kras op het lichaam van Freja Beha Erichsen, duivelse blikken: de nieuwe eyewear campagne voor het najaar van 2010 van Tom Ford is alles behalve gezellig.

De nieuwe brillenlijn van Tom Ford is lekker seventies met dikke, ronde monturen en de zogenaamde ‘trucker’ modellen.

 

DUISTERE CAMPAGNE

Maar! Geen campagne vol fladderige jurken, vlechten in het haar en blote voeten: de campagne is heerlijk duister. Denk rondvliegende zwarte raven en duivelse blikken door Freja Beha Erichsen en Nicholas Hoult. En nee, we maken geen vergelijking met Harry Potter, dat is te makkelijk.

Advertisement - Continue Reading Below

 

Check ook de nieuwe campagnefoto's van Louis Vuitton en Donna Karan >

 

Enniewee, de campagne zal voor flink veel oproer zorgen. Want is de kras op de schouder van Freja een ongelukje met een iets te enthousiaste raaf? Of bewust aangebracht letsel om het plaatje af te maken?