Aan de ene kant van het sieradenspectrum heb je de prachtigste en daarbij duurste sieraden – denk aan Tiffany & Co. En aan de andere kant heb je de goedkopere bijouterieën, die snel aan vervangen toe zijn en waar je als de wieder op uitgekeken bent. The Last Line zit daar precies tussenin.

instagramView full post on Instagram

Grote en kleine hoops

Het frustreerde Shelly Gibbs Sanders, oprichter van het sieradenlabel, enorm dat de keus in het middensegment zo klein was. Daarom ontwikkelde ze een bedrijfsplan. Doel: sieraden ontwerpen voor 'de gewone consument' die je iedere dag wilt dragen. Ieder sieraad wordt uitgevoerd in verschillende maten; einde te grote of te kleine hoops in de oren.

Wat dat kost? Omdat alles direct aan de consument wordt verkocht, is het mogelijk om de kosten laag te houden. Na het aanschaffen van The Last Line-sieraden ben je niet direct failliet. Oorbellen zijn al vanaf 100 euro te koop. Let wel: we schreven middensegment. Er zitten ook items van een paar honderd euro bij. En je hebt natuurlijk altijd te maken met aanzienlijke shipping- en invoerkosten bij al het moois dat je uit LA haalt.

Beroemde fans

Al die plussen bij elkaar zorgen ervoor dat The Last Line een flinke aanhang heeft. Met een gevolg van 16,3k op Instagram en beroemde fans zoals Paloma Elsesser, Rachel Zoe, Katy Perry en Miley Cyrus is dit het merk waar jij jezelf en andere mee gaat verblijden.

Draag ook eens: sieraden met je naam erop >