Wat was er met deze hartjesbril afgelopen zomer?

Iedereen droeg de Lolita-achtige zonnebril.

Meest gelezen

Als je ook maar een beetje op Instagram hebt zitten gluren, weet je: die hartjesbril is een populair ding.

De kitscherige Lolita-bril is afkomstig van het piepjonge brillenmerk Takesh. Niki Takesh stuurde de brillen afgelopen juli – zonder campagne en met alleen een Instagrampagina en e-shop – heel stilletjes de wereld in.

Eloisa in the Jadore shades 💙

A post shared by TAKESH (@takesh.eyewear) on

Advertisement - Continue Reading Below

Bekende BFF"s

Nou ja, heel stilletjes... De brillen werden een instant hit nadat Niki's bekende BFF's Paloma Elsesser, Ruby en Lily Aldridge en Atlanta de Cadanet Taylor de zonnebrillen op allerlei gezellige manieren op hun Instagrampagina's promootten. Dit zorgde uiteraard voor een gigantische vraag naar hartjes voor de ogen.

Het brillenmerk is inmiddels zo populair geworden dat Opening Ceremony de zonnebrillen nu ook verkoopt. Wij zeggen: get it while it's hot.

Meest gelezen

🦋

A post shared by Martha Hunt (@marthahunt) on

Iedereen heeft het over deze ASOS-broek met gaten op de billen >