Juist: ruim twee-dui-zend euro voor een bups gezellige social media-plaatjes. Maar dan krijg je wel een compleet social media team dat de ceremonie voor je livetweet, al je instagramfoto’s voor je kiekt, hier en daar een vlot Vine-filmpje schiet, desgewenst een heus bruiloftsblog voor je optuigt en tijdens de dag zelf – belangrijk! – alle gasten eraan herinnert de juiste bruilofts-hashtag te blijven gebruiken.

DUUR DAGJE
Oke, even alles op een rij. We kunnen ons voorstellen dat het anno 2014 best leuk is als zo’n mooie dag als je bruiloft een beetje knap uit de verf komt op internet. Dat je niet zelf wil lopen hannesen met Instagram als je net een ring om je vinger krijgt geschoven, kunnen we ook nog inkomen. Maar een social media manager? Die onder een gepersonaliseerde hashtag de hele fuif livestreamed voor Jan en alleman? Voor ruim 2000 (!) euro? Wij zeggen: andere einde van het spectrum.

W Hotels' persbericht lezen? Dat kan hier.

Ook bizar: topmodel Cañadas die verdween met haar verlovingsring van € 150000 >