Het dieet van Scarlett Johansson

Een banging bod à la Scarlett Johansson? Het is binnen handbereik!

Nadat Scarlett Johansson zich in die strakke catsuit hees voor Iron Man 2 – en eigenlijk al veel eerder – vroegen we ons af hoe ze die killer curves en retestrakke abs tevoorschijn had getoverd. Welnu, we hebben het geheim ontrafeld! Lees en leer.

 

HET DIEET
Nadat ScarJo’s wel erg gezonde vriendin, Gwyneth Paltrow, overstapte op een macrobiotisch dieet (waarbij alle voedingsstoffen op een natuurlijke, organische wijze geteeld moeten zijn) besloot ook de actrice zich eraan te wagen. Geen troep meer in huize Johansson dus.

Advertisement - Continue Reading Below

 

Haar ontbijt bestaat du moment dus uit twee omeletten van biologische eieren en havermout met verse bessen. Voor haar lunch hapt ScarJo in quinoa en kalkoensalade met lente-ui, olijfolie en verse citroensap. Een snack tussendoor moet kunnen, maar dan wel übergezond. Dus grijpt Scarlett naar amandelen en appels. Als avondeten kiest de actrice vaak voor gestoomde vis met groenten (rode uien, kool of broccoli). Even een blikje cola achterover gooien is er trouwens ook niet bij; ScarJo drinkt alleen water.

Meest gelezen

 

Zoals iedereen heeft Scarlett Johansson ook weleens een cheat day en bijt ze maar al te graag in een vegetarische pizza of een zelfgemaakte key lime pie. Daarnaast zijn ook Chinese take-out, een cheeseburger en blokjes kaas favoriet. Phew, we begonnen ons al schuldig te voelen.

 

SCARJO’S WORK-OUT
Zo’n goede tush en dijen krijg je echter niet alleen van razendgezond eten. Scarlett beukt erflink op los in de sportschool. Zo doet ze drie keer per week aan yoga en twee keer per week aan aerobics. Ook boxen staat geregeld op het program, wanneer Scarlett zich met haar personal trainer in het zweet werkt. Aan de slag dan maar?

 

Zo houdt Jessica Alba de boel strak >