De zon houdt zich nog even verborgen – dammit – maar dat betekent niet dat we ons niet kunnen voorbereiden. Just in case die zonnestralen plots wél besluiten door te breken. Een goede kameraad voor je neus is dan een gloedjenieuwe zonnebril van Louis Vuitton. Om de montuurtjes in de spotlights te zetten huurde het Franse modehuis een stel aanstormende artiesten in.

 
HET REGENT… TALENTEN
Neen. Zomaar een model inhuren vonden ze ook bij Louis Vuitton niet genoeg. Dus in navolging van de Burberry Eyewear-campagne met muzikanten, chartert Vuitton een groep creatieveling die op het punt van doorbreken staan. Of, zoals het modehuis ze zelf noemt, ‘de it-girls en it-boys van het moment’. Wie dat mogen zijn? Wij sommen op…

 
> Olympia Le-Tan (ontwerpster)
> Cleo Le-Tan (zus van bovenstaande en ontwerpster/DJ)
> Tom Guinness (model/stilist en ja, lid van de befaamde Guinness-familie)
> Langley Hemingway (illustratrice en achterkleindochter van Ernest Hemingway)
> Lady Mary Charteris (model/ontwerpster mét blauw bloed, vandaar de ‘Lady’)
> Annabelle Dexter Jones (model/ontwerpster en dochter van Clash-gitarist Mick Jones)
> Maluca (zangeres)
> Cassoe Coane (DJ)
> Xan Aird (gitarist van The Virgins en bassist van de Dough Rollers)
> Malcom Ford (zoon van Harrison Ford en frontman van de Dough Rollers)
> Emily Weiss (befaamde beatyblogger. Misschien ken je d’r nog als de ‘super intern’ uit The Hills).
> Jazmin Venus Soto (DJ)
> André (Portugese graffiti-artiest)

 
Gespot: Kate Bosworth met Westward Leaning-zonnebril >

 
De plaatjes werden geschoten door fotograaf Nathan Perkel en tja, ze doen ons nóg meer verlangen naar een warm oord. Oh well. Bekijk hier alle Louis Vuitton-foto’s.