Je kent ze vast wel, de reclames waarin getekende poppetjes in een ongemakkelijk avontuur belanden, een blikje Red Bull opslokken, vleugels krijgen en pardoes opstijgen. Ben je in het bezit van een rijke fantasie én het talent om alles op papier te zetten? Red Bull liet het reclamebureau even voor wat het is en geeft jou de kans om hun nieuwe spot te verzinnen. Om die 15 seconds of fame te bemachtigen stuur je vóór 16 april je idee in via www.redbullbepaalhetverhaal.nl. Kamp je met een writersblock? Op de site barst het van de inspiratie en lees je meteen de actievoorwaarden. What’s in it? Nou ja, die 15 seconds of fame dus – alsof ’t niks is! En uiteraard ben je van harte welkom bij de productie van je filmpje.
Bedenk Red Bull’s nieuwste reclame
Red Bull geeft je niet alleen vleugels, maar - als het een beetje meezit - ook Eeuwige Roem.
Shoptip: Eastpak Artist Studios
Shoptip: The Vintage Kilo Sale
Kijktip: One Direction 1D Day
MTV EMA 2013: het was te gek!
Advertentie - Lees hieronder verder
Advertentie - Lees hieronder verder