McDonald's en ELLE sloegen de handen ineen voor een unieke foto-expositie
Wie zegt dat werkkleding en fashion niet samen kunnen gaan?
Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met McDonald's.
McDonald's en Team ELLE sloegen de handen ineen voor een samenwerking die jij (geloof ons) niet wil missen! Samen met misschien wel 's werelds bekendste horeca-keten zetten we een aantal medewerkers in een modieus zonnetje. Hier lees je alle details.
McFashion
McDonald's en fashion? Echt wel! McDonald's en ELLE bundelden hun krachten en lanceerden op 20 november samen een foto-expositie die jij als mode (en misschien ook burger) liefhebber echt niet wil missen. In de nieuwe werkgeverscampagne van McDonald's draait het maar om een ding: de medewerkers. Bij McDonald's sta jij als persoon centraal en niet je leeftijd, afkomst of opleidingsniveau. Het draait om jou en jouw krachten op de werkvloer. Dat is lekker werken!
Van de bekende Franse frietjes bakken, hamburgers flippen tot een dienst draaien achter de kassa; zonder hun medewerkers zijn er geen successen. En daarom zetten wij samen met McDonald's maar al te graag die medewerkers eens extra in het zonnetje.
En dat pakten we uiteraard groots aan! ELLE kreeg zes McDonald's-medewerkers voor de camera, compleet gestyled in de laatste modetrends van het seizoen. Maar hun spectaculaire outfits bestonden niet alleen uit runway-stukken – ook delen van hun McDonald's uniform bleken uiterst fashionable te zijn. Het resultaat? Een unieke foto-expositie die jij echt niet wil missen! De expositie werd tijdens een event op 20 november onthuld, waarna wij deze geslaagde fotoreeks officieel voor geopend kunnen noemen.