Pride Month mag dan voorbij zijn, maar alle queer energy nemen we naar de nieuwe maand. Hoe? Onder meer door de nieuwe Netflix-serie Glamorous. Na tien afleveringen van de aan gender niet-conformerende Marco Mejia (Miss Benny) als assistent van beauty mogul Madolyn Addison (Kim Cattrall) kijken we reikhalzend uit naar een tweede seizoen. Maar wie weet zien we de personages al wel eerder terug. In een serie over een zeker Amerikaanse marketinggenie in Parijs bijvoorbeeld?

Emily In Paris meets Glamorous?

Waarom er überhaupt sprake zou kunnen zijn van een crossover tussen Emily in Paris en Glamorous? Het begon allemaal met de wereldpremière van het derde seizoen van Emily in Paris in Parijs. Kim Cattrall liep daar namelijk over de rode loper. Geruchten kwamen als snel op dat de actrice een rol zou krijgen in de serie, maar voor seizoen 3 bleef dat uit. Men dacht dat Kim 'gewoon' schrijver Darren Star wilde supporten. Darren schreef ook Sex and the City en sindsdien zijn de twee hechte vrienden.

Maar wat nou als haar verschijning een voorbode was voor een ontmoeting tussen Emily in Paris en haar toen nog onbekende serie Glamorous? De verhaallijn schrijft zichzelf. Mocht je Glamorous nog niet gezien hebben: als voormalig supermodel en nu eigenaar van een luxe beautymerk is Madolyn Addison op zoek om 'Glamorous by Madolyn' naar een hoger niveau te tillen door middel van investeerders. Zonder al teveel te verraden ziet de toekomst er rooskleurig uit voor Madolyn en haar bedrijf.

Nieuwe investeringen gaan gepaard met groeimogelijkheden en wie weet wel uitbreiding naar het buitenland. Stel je voor dat Madolyn voeten aan de grond wil krijgen in bijvoorbeeld Frankrijk. Dan zal ze een marketingbureau moeten inhuren en dat kan er natuurlijk maar één zijn: Agence Grateau. Zie je het voor je? Madolyn die met assistent Marco een reisje maakt naar Parijs en met Sylvie en Emily in zee gaat. Wij zetten de popcorn vast klaar.