ELLE en Breitling vroegen drie game changers waar het nu écht de hoogste tijd voor is
We laten Igone de Jongh, Zeynep Dag en Lisi Herrebrugh aan het woord.
Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met Breitling.
Breitling, het hippe en luxe horlogemerk, lanceert de Navitimer-damescollectie in 32mm en 36mm: Breitlings iconische klokwerk in twee nieuwe, slanke maten met verfijnde parelmoeren wijzerplaten, traceerbaar 18k rood goud en verantwoord in het laboratorium gekweekte diamanten.
Ter ere van deze bijzondere gelegenheid vroeg ELLE drie game changers waar het nu écht de hoogste tijd voor is. Igone de Jongh, Zeynep Dag en Lisi Herrebrugh delen wat er momenteel hoognodig moet veranderen in de wereld.
Hier is het volgens Igone, Zeynep en Lisi de hoogste tijd voor
In de campagne voor de Breitling Navitimer 36 en 32 speelt de Oscar-winnende Charlize Theron de hoofdrol, maar ook in eigen land hebben we net zulke grote sterren. Igone; de meest gelauwerde prima ballerina van Nederland, Zeynep; schrijver, ontwerper (ze richtte onder meer het schoenenmerk Alzúarr op) en founder van de Business Fashion Academy én Lisi; die samen met haar partner het succesvolle merk Botter oprichtte, delen stuk voor stuk een belangrijke boodschap.