Denk je voor de lol een verassingsverschijning te maken in een social media-video van je favoriete koffiemerk, word je alweer aan de schandpaal genageld. Meghan Markle is te zien in een video van Clevr, een koffiepoedermerk waarmee je blijkbaar lekkere lattes maakt. Persoonlijk vind ik het idee van koffiepoeder de voornaamste reden om iemand te roasten, maar social media-gebruikers hebben het weer op Meghan gemunt.

Meghan Markle wordt geroast in social media-video

In de nieuwste video van Clevr op Instagram leidt CEO Hannah Mendoza je rond op de werkvloer van het koffiepoedermerk. Ze geeft shoutouts naar haar inpakteam, haar digitale afdeling en het operationele team, wiens werk het merk zo'n succes maken. Het duurt niet lang om Meghan Markle in de achtergrond te spotten. Op het laatste moment loopt ze zelfs door het beeld, nadat ze een zogenaamde collega een foutieve boks geeft en uit haar rol breekt.

Hoewel Meghans verschijning in de video misschien wat willekeurig lijkt, is dat dit dus totaal niet. Meghan was namelijk de eerste investeerder van het nu populaire merk. Meghan gebruikt de koffiepoeder al jaren en stuurde Oprah Winfrey zelfs een pakket op. Die dit vervolgens weer deelde op haar sociale media, wat weer voor een populariteitsboost zorgde.

Of gebruikers op Instagram nu bekend zijn met dit gegeven of niet, ze namen geen blad voor hun mond wat betreft Meghans optreden in de video. Zo werd de verschijning weer een nieuwe money grab genoemd, nu de voormalige royals op eigen benen moeten staan en geen financiële steun van het Britse koningshuis krijgen. Een andere reageerde 'Haha, de hertogin van Instagram, wat is zij van haar voetstuk gevallen'.

Wij kunnen Meghans zelfspot wel waarderen in de video. Wie wordt er nu niet graag vermaakt op Instagram? Al helemaal als Meghan daarvoor zorgt.