Donatella Versace heeft een dringend verzoek: of je de naam van haar modehuis vanaf nu eindelijk eens juist wil uitspreken, thank you very much.

'It's Versace not Versachee,' laat de designer via een Instagramfilmpje weten aan haar volgers. Ze schakelde er de hulp bij in van een leger topmodellen (onder wie Gigi en Bella Hadid, de Nederlandse Imaan Hammam en Kaia Gerber), een actie die tevens onderdeel is van de Versace herfst/winter 2018-campagne geschoten door Steven Meisel. Die bestaat uit de grootste campagnefoto ooit (check Versace's Instagramaccount waarin de foto in 13 stukjes is opgeknipt) en een video waarin 54 modellen samen de letters V-E-R-S-A-C-E vormen en inclusiviteit promoten, een zogeheten key value van Donatella.

Of zoals ze zelf zegt: 'This image made up of 54 models is a true representation of clans that embody everything Versace stands for – diversity expressed together with innovation in the fearless representation of what it means to be daring.'

instagramView full post on Instagram

Het modehuis vervolgt: 'The longest Versace line up is made up of a mega mix of personalities – from super models to young new talent in looks that are all about confidence.'

Oordeel zelf: