H&M onthult zojuist de allereerste campagnebeelden van Kenzo X H&M van fotograaf en creatief icoon Jean-Paul Goude. En ook de modellen zijn too cool for school: Chance The Rapper, Iman en muzikant Suboi zijn de eerste boegbeelden van de collectie.
Voor de campagne heeft Goude gebruik gemaakt van zijn kenmerkende stijl; door de foto's te versnijden en opnieuw te monteren, hebben de beelden hetzelfde uitbundige karakter als de collectie – zo luidt het officiële statement.
En het resultaat is op-en-top Jean-Paul Goude, zijn signature stijl herken je uit duizenden:
Naast deze drie modellen zijn ook Rosario Dawson, Ryuichi Sakamoto, Chloë Sevigny en Xiuhtezcatl Martinez ambassadeurs van de campagne. De zeven boegbeelden komen allemaal uit de mode-, muziek- en kunstwereld. Deze beelden zullen later volgende maand uitgebracht worden.
De volledige Kenzo X H&M-collectie is vanaf 3 november 2016 wereldwijd en online verkrijgbaar. Blok die datum in je agenda.
Bekijk hieronder de te gekke behind the scenes-video met Jean-Paul Goude in actie voor Kenzo X H&M:
Pssst... Meer items uit de collectie zie je hier >