Tadashi Shoji is lekker bezig. De designer, die bekend staat om zijn innovatie (rodeloper)jurken, vierde afgelopen New York Fashion Week nog zijn dertigste verjaardag en vandaag bereikte ons het nieuws dat er een boel nieuwe plannen op stapel staan. Zo is het label van plan om de geurenmarkt te veroveren met een eerste eigen parfum.

 
WITTE ROOS EN KOMKOMMER
De Japans-Amerikaanse designer liet zich tijdens het ontwikkelen van het parfum inspireren door de chique vrouwen die hij vaak kleedt. Ook vond hij het erg belangrijk dat je het parfum elke dag zou kunnen dragen. Het moest geen al te zware rieker worden dus. Samen met The Fragrance Group ging hij aan de slag met als resultaat een subtiele geur, met ingrediënten als witte roos en komkommer. 'Ik heb het geprobeerd en ik hou ervan. Ik draag het elke dag!,' onthult Shoji aan InStyle.

 
Pas in 2014 komt het parfum uit. Stay tuned dus.

 
Exclusief voor jou: de Viktor & Rolf Flowerbomb-geurkaars >