Het dieet van Blake Lively

Benen als die van Blake Lively? Eh, ja graag! Wij verklappen haar dieet- en sportgeheimen.

Meest gelezen

Golvende goudblonde lokken, benen die tot de hemel reiken, rock hard abs én Ryan Reynolds aan de arm. Die Blake zit wel gebakken. Een graantje van haar fabulousness meepikken? Dat kan! Wij doen namelijk Blakes geheimen voor een geweldig lijf uit de doeken. Hier komen ze.

 

BLAKES SPORTREGIME
Toen Blake begon te werken aan de Green Lantern-film, liep ze Ryan Reynolds’ (toen nog alleen haar tegenspeler) trainer, Bobby Strom, tegen het strakke lijf. Omdat ook Blake flink wat stunts in de film moest doen nam ze ook een paar lesjes bij Strom, waarbij ze vooral werkten aan haar core. Dit beviel blijkbaar prima, want daarna nam de actrice Strom full-time in de arm.

Advertisement - Continue Reading Below

 

Du moment rent Blake Lively vier keer per week naar de sportschool, om zich daar met Bobby Strom zo’n twee uur lang in het zweet te werken. Ze doet dan eerst een uur cardio op de loopband, waarna ze nog een uur yoga of pilates volgt. Vaak worden daar ook nog een paar oefeningen met gewichten en flink wat lunges, squats en crunches aangeplakt. Oef, we doen het haar niet snel na.

 

WAT EET BLAKE?
Omdat Blake zich vier keer per week zo in het zweet werkt, kan ze eigenlijk eten wat ze wil. Haar splurge is Grieks eten. Blake schijnt geregeld een heus Greek food fest te organiseren, waarbij ze dan talloze crêpes met cream cheese en wat niet meer naar binnen schuift. Daarnaast steekt de newlywed ook haar liefde voor cupcakes niet onder stoelen of banken. Ze bakt ze geregeld from scratch en, jawel, eet ze daarna ook zelf op.

Meest gelezen

 

Maar personal trainer Bobby Strom tikt Blake toch weleens op de vingers. Zo moet ze er van hem voor zorgen dat ze zich aan een gebalanceerd dieet van genoeg koolhydraten (want: een belangrijke bron van mineralen en vitaminen), proteïnes en vetten houdt.

 

Zijn perfecte dagelijkse dieet voor Blake Lively? ‘s Ochtends havermout met een handjevol bosbessen, als lunch een salade met kip en balsamico-vinaigrette en vis met groenten voor het avondeten. Daarnaast snackt Blake tussendoor geen chips, maar fruit en groenten die ze geregeld mixt tot een gezond sapje.

 

BLAKES WEIGHT LOSS SECRET!
Maar Blake Lively’s allergrootste geheim? De Açaí-bes. Deze superfoodwij testten het, lees er hier alles over – zit bomvol antioxidanten en zorgt voor een beter metabolisme. Bovendien zegt Blake van Açaí-bessen ook een betere huid en voller haar te krijgen. Het proberen waard, niet?

 

Dit is het dieet van Doutzen Kroes >