Kendall Jenner kan weleens Estée Lauders slimste zet van het jaar zijn. Natuurlijk omdat het een beauty van jewelste is, maar blijkbaar is Kendall voor je social media-kanalen ook een schot in de roos. De 19-jarige liet eerder dit jaar door te poseren in Calvin Klein-ondergoed Instagram al crashen, voor Estée Lauder doet ze dat trucje even dunnetjes over. Of nou ja, bijna dan.

Het beautymerk heeft er sinds de bekendmaking als Kendall als nieuw boegbeeld meer dan 50.000(!) instagramvolgers bij. En dat in vier dagen. Het is wel duidelijk; niet Kim Kardashian, maar Kendall Jenner is de koningin van social media.

We vroegen het beautymerk om een reactie over dit enorme instagramsucces en Jane Hertzmark Hudis, Global Brand President van Estée Lauder, laat nu aan ons weten:

'Kendall is een moderne schoonheid die een hele nieuwe generatie van vrouwen die beauty en mode ademen aanspreekt, en een brug weet te leggen tussen high fashion, entertainment en sociale media. Iedereen wil nu 24/7 alles kunnen bereiken, op hun eigen voorwaarden, in een visueel aantrekkelijke manier. Kendall is de ultieme instagirl, en we zijn verheugd om haar imago, stem, energie en buitengewone sociale media-macht aan Estée Lauder te koppelen en zo miljoenen jonge vrouwen over de hele wereld te introduceren aan ons.'

instagramView full post on Instagram

Lees hier alles over Kendall Jenners beautygeheimen en het make-upadvies dat haar zussen haar hebben geven >