AIFW verkocht

Nieuwe eigenaren van de Amsterdamse modeweek zijn Hans van der Linden van de Brand2Event Group en Bart Maussen van de Maussen Group.

HANS VAN DER LINDEN…
Is vooral bekend als partner in communicatieadvies- en designbureau Total Identity. Zijn huidige bedrijf Brand2Event Group organiseert evenementen, zoals Top Gear en het culinaire evenement Taste of Amsterdam. Ook is hij concessiehouder van de publiekscatering in de Amsterdam ArenA en exploitant van het foodcourt Heineken Music Hall. Brand2Event stort zich nu ook op de sponsorwerving, hospitality en projectorganisatie van AIFW.

Advertisement - Continue Reading Below

 

BART MAUSSEN…
Is sinds 1987 actief in de communicatie- en PR branche. De Maussen Group omvat een aantal communicatieadvies- en PR-bureaus. M-PR, het in Fashion & Lifestyle gespecialiseerde press office van de Maussen Group, versterkt nu de organisatie van de Amsterdam International Fashion Week op het gebied van positionering- en communicatiebeleid.

 

In september presenteren de nieuwe eigenaren, samen met Merle Deterink, manager van de organisatie, hun plannen voor de toekomst van de Amsterdam International Fashion Week. Voormalig eigenaar Pieter de Haan trekt zich per 1 september terug.