Vorig seizoen werkte Topshop voor haar show nog samen met Facebook (best bekeken online modeshow ever!), nu heeft Topshop de mediagigant Google aan de haak geslagen. Innovatief als de modeketen is, is de interactieve experience nu naar een nog hoger level getild.

Google werkte eerder samen met Diane von Furstenberg voor een stel kekke Google-brillen, die vorig seizoen over het NYFW-plankier gingen >

THE FUTURE OF THE FASHION SHOW
Als kijker van The Future of the Fashion Show neem je helemaal deel aan het proces van een catwalkshow. Je kunt met modellen als Cara Delevingne en Jourdan Dunn meelopen op de catwalk, meekijken met de visagisten backstage en inloggen op het hoofdkwartier van Topshop om vragen te stellen aan de designers. En dat is nog niet alles, ook kun je direct na de show je favoriete items die je voorbij zag komen uploaden in een moodboard en zo een eigen look (en verlanglijstje) creëren.

Keeping up met New York Fashion Week, wat zijn de highlights tot nu toe? >

Aankomende zondag, 17 februari, wordt de catwalkshow op Londen Fashion Week live uitgezonden op Topshop.com. Zorg dat je om 16.00 uur (Nederlandse tijd) helemaal klaar zit achter de laptop of met de tablet op schoot, want dan begint de stream. Tot die tijd bekijk je als voorproefje hieronder de teaser over de samenwerking.

youtubeView full post on Youtube