Met het terugkomen van de modetrends uit de zero's lijkt ook onze liefde voor Paris Hilton en haar 'rich kid'-esthetiek herboren. Steeds vaker wordt naar de kleding- en levensstijl van de erfgename gerefereerd. Modemerken, ironisch of niet, spelen hierop in. Juicy Couture, het iconische modelabel bekend van zijn velours trainingspakken gedragen door Hilton, is bezig zijn positie als cultlabel te heroveren en Kanye West regelde Hilton begin dit jaar als model voor zijn Yeezy seizoen 6-campagne, waarna de campagnefoto door Kim Kardashian West werd gedeeld met het bijschrift 'The OG'.

instagramView full post on Instagram

Fast fashion-merk Boohoo zag ook de potentie van Hilton als mode-icoon en dook bovenop The Simple Life-ster voor een samenwerking. Hoe die collectie eruitziet? Denk Beverly Hills-chic, precies zoals destijds: een zilveren feestjurk, tube tops, strassteentjes en palmbonen. Maar zelfs Paris H. lijkt niet alle zero-trends opnieuw leven in te willen blazen. Aan Who What Wear vertelt de voormalig TV-ster dat er een specifiek kledingstuk is dat zij liever niet meer draagt; de Von Dutch-pet.

Remember?

Paris Hilton met Von Dutch-pet pinterest
Getty Images
Paris Hilton met Von Dutch-pet

Hilton aan Who What Wear:

'I would never wear a Von Dutch hat again even though I, like, wore them, like, every single day before. That’s, like, something I would not wear. I love low-rise jeans still and short jean skirts, and that print—what’s that print that’s red-and-white squares?'

Pfiew, dat is ons in ieder geval bespaard gebleven.